Fix

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te versturen. Tijdens de SALE worden bestellingen doorgaans binnen 5 à 6 werkdagen verzonden. Binnen Nederland heb je je bestelling gewoonlijk de dag na verzending in huis. Voor zendingen buiten Nederland kan dit wat langer duren.

Bij afhalen in één van onze winkels moet je rekening houden met een levertijd van 4 à 5 werkdagen (tijdens de SALE kan dit tot twee werkdagen langer duren).

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen met een totaalbedrag boven € 50,- sturen wij gratis naar je op*. Voor bestellingen van € 50,- of minder betaal je € 6,95 verzendkosten.

*M.u.v. afgeprijsde artikelen (SALE en outlet). Hiervoor betaal je € 6,95 verzendkosten.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Alle zendingen worden verstuurd via PostNL en voorzien van een Track & Trace code. De Track & Trace code wordt automatisch per e-mail verstuurd op het moment dat wij het pakket verzenden. Via https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken kun je het pakket volgen en krijg je een indicatie wanneer het afgeleverd wordt.

Kan ik mijn bestelling ook op een alternatief adres laten bezorgen?

Je kunt je bestelling zowel op je eigen adres als op een alternatief adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op je werk, bij de buren of bij familie of vrienden. Je kunt je pakket ook bij één van de vele PostNL-locaties laten bezorgen.

Kan ik mijn pakket afhalen bij een PostNL-locatie?

Je kunt je pakket laten bezorgen op een PostNL-locatie en het daar afhalen. Met de Track & Trace code die je van ons krijgt kun je je pakket volgen en inzien wanneer je het kunt afhalen. Je dient je pakket binnen 7 dagen na bezorging op te halen. Als het pakket niet binnen 7 dagen is opgehaald, wordt het naar ons terug gestuurd. De verzendkosten voor het afhalen bij een PostNL-locatie zijn gelijk aan die van een reguliere verzending naar je huis -of alternatief adres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in een Van Arendonk winkel?

Je kunt je bestelling in een van onze filialen afhalen (m.u.v. onze shop-in-shop in Bavel en Sevenum). Tijdens het afronden van je online bestelling heb je de optie 'afhalen in de winkel'. Op het moment dat je bestelling klaar staat in het gewenste filiaal, ontvang je per mail een afhaalbewijs die je mee dient te nemen naar de winkel bij het afhalen van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat afhalen in één van onze winkels langer kan duren dan bezorging bij je aan huis. Het duurt ongeveer 4 à 5 werkdagen voordat je bestelling klaarstaat in de winkels (tijdens de SALE kan dit tot twee werkdagen langer duren).

Wil je liever een artikel reserveren in onze winkel zonder een online betaling, dan dien je zelf contact op te nemen met het gewenste filiaal. Tijdens de SALE kan dit niet in verband met grote drukte.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Op het moment dat je niet thuis bent probeert de pakketbezorger van PostNL het pakketje bij de buren af te leveren of een tweede keer aan te bieden (gewoonlijk op de volgende werkdag)*. Als je bij de tweede bezorgpoging weer niet thuis bent, wordt het pakket naar een afhaallocatie in de buurt gebracht. Je ontvangt hiervan altijd bericht van PostNL.

*In sommige gevallen brengt PostNL het pakket direct naar een afhaallocatie na de eerste bezorgpoging. Als dit het geval is, ontvang je hiervan altijd bericht van PostNL.

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Raadpleeg altijd de Track & Trace code die je van ons hebt ontvangen voor de actuele status van je pakket. Is de informatie die je hier vindt onduidelijk of kom je er niet aan uit? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen bij PostNL nagaan waar je pakket zich bevindt. Je vindt onze contactgegevens hier.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Je kunt je bestelling heel eenvoudig in het buitenland laten bezorgen. Voor bestellingen naar België en Duitsland kun je gewoon het reguliere bestelproces doorlopen en een Belgisch of Duits (afhaal)adres invoeren. Daarnaast verzenden wij ook naar andere landen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.

Top