Menu

Ruilen en/of retourneren Van Arendonk online shop

Bij Van Arendonk  kun je de bij ons online gekochte artikelen ruilen of retourneren binnen 14 werkdagen, ingaande de dag van ontvangst. Dit geldt voor alle artikelen; wij maken geen onderscheid in sale, outlet of niet afgeprijsde artikelen. 

Je kunt het artikel ruilen of retour sturen inclusief een compleet ingevuld retourformulier en bijgevoegde kassabon. Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen (passen valt hier niet onder),  voorzien van originele etiketten en labels.
Let op: doe de originele schoenendoos in een omdoos, of gebruik de Van Arendonk doos of verzendzak. Indien je de schoenendoos voorziet van tape, labels of stickers en zo retour stuurt brengen wij deze in rekening; de schoenen zijn dan niet meer in de originele doos verkoopbaar.
Zorg voor een stevige verpakking zodat niets kan beschadigen gedurende het retour transport.
Plak op de retourzending de bijgeleverde adressticker. (Deze sticker vind je onderaan de bijgeleverde pakbon.) 
Geef hierna je pakje af bij het dichtstbijzijnde postkantoor of PostNL-servicepunt. 

In de periode 16 september t/m 5 oktober zijn alle verzend -en retourkosten voor onze rekening i.v.m. ons 50-jarig bestaan.
Kortom: gratis verzending én gratis retourneren !

Wij brengen geen portokosten in rekening om je order opnieuw op te sturen wanneer je een artikel wenst te ruilen. 

Ruilen en/of retourneren in onze winkels

Producten die je in onze online shop koopt, kun je bij Van Arendonk ook in onze andere winkels binnen 14 dagen ruilen en/of retourneren. (m.u.v. onze shop-in-shop in Bavel, Jansen-Noy in Sevenum én onze winkel in Arnhem)

Onze medewerkers helpen je graag bij het kiezen van een nieuw of vervangend artikel, of zullen samen met jou zoeken naar een passende oplossing bij een eventuele klacht.

Retourbetalingen

Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, wordt het verschuldigde bedrag binnen 10 werkdagen terug gestort op je bank- of girorekening, creditcard of Paypal account.

Indien je artikelen terug brengt in een van onze filialen vragen wij je een retourformulier in te vullen. (het is niet mogelijk het bedrag contant in de winkels te ontvangen; het door ons verschuldigde bedrag wordt binnen 10 werkdagen op je bank/girorekening, creditkaart of Paypal account gestort.)

Garantie en service

Ondanks onze uiterste zorg en controle is het mogelijk dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden dan ook aan de geleverde artikelen meteen na ontvangst goed te controleren.  
Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend exemplaar toegestuurd. 

Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: scheurtjes en slijtage van lakleer, kale neuzen, slijtage van zolen en hakken, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn. Voorts geven wij geen garantie op studs, pailletten, kraaltjes en dergelijke die aan de schoenen bevestigd zijn. Het is daarom raadzaam om je schoenen goed te onderhouden.

In geval van klachten of garantiebepalingen kun je hier contact opnemen met onze klantenservice.
x

Wil jij als eerste op de hoogte zijn van onze uitverkoop, de laatste trends en alle winacties? Schrijf je dan nu in en ontvang onze nieuwsbrief in jouw mailbox!