Fix

menu

Alles over retourneren

Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling.

Retourneren binnen Nederland

Er zijn drie mogelijkheden om je bestelling te retourneren:

-          Via een HomerrPunt (duurzame optie)
-          Via een PostNL-locatie
-          In één van onze winkels

Wij accepteren alleen onbeschadigde en ongedragen artikelen (passen valt hier uiteraard niet onder), voorzien van originele etiketten en labels. Indien je de schoenendoos voorziet van tape, labels of stickers en zo retour stuurt (dus zonder verzenddoos of zak), brengen wij € 10,- in rekening. De doos is dan beschadigd waardoor de schoenen niet meer in de originele staat verkoopbaar zijn.

Wil je ruilen? Retourneer het artikel en bestel het gewenste product opnieuw online. Je kunt je artikel ook ruilen voor een ander product in één van onze winkels, mits het daar op voorraad is.

Vanwege de huidige Covid-19 maatregelen is het op dit moment niet mogelijk je bestelling te retourneren in onze winkels.

Duurzaam retourneren via een HomerrPunt (€3,75)

Homerr is een duurzame optie om je pakket te retourneren. Door het slimmer inzetten van busjes op de weg en door gebruik te maken van verzamelpunten, bespaar je tot wel 79% CO2-uitstoot per pakket.
Dit is tevens de goedkoopste optie om je pakket terug te sturen, maar houd er rekening mee dat je je aankoopbedrag dan ook later terug krijgt. Dit kan 5 tot 10 werkdagen in beslag nemen.

Ga naar https://www.vanarendonk.nl/homerr/ om je retourzending aan te melden. Je vindt hier verdere uitleg over het retourneren van je pakket via Homerr.

                                                                                                     

Retourneren via een PostNL-locatie (€4,95)

1.      Vul het bijgeleverde retourformulier in

2.      Voeg dit formulier bij je retour

3.      Doe de originele schoenendoos in een verzenddoos of de Van Arendonk doos of zak

4.      Plak het retourlabel op je pakket

5.      Geef het pakket af bij een PostNL-locatie naar keuze

Vanwege de huidige Covid-19 maatregelen zijn sommige PostNL-punten op dit moment gesloten of beperkt open. Raadpleeg de locatiewijzer van PostNL om te kijken welk punt bij jou in buurt geopend is.


Retourneren in de winkel (gratis)

Producten die je in onze webshop hebt gekocht, kun je ook in één van onze winkels retourneren (m.u.v. onze shop-in-shop bij Bastiaansen Modestad in Bavel en Jansen-Noy in Sevenum). De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die je hebt gebruikt voor je aankoop. Het is niet mogelijk het aankoopbedrag contant te ontvangen in de winkel.

Vanwege de huidige Covid-19 maatregelen is het op dit moment niet mogelijk je bestelling te retourneren in onze winkels.

Terugbetaling

Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag exclusief de retourkosten (€3,75 of €4,95, afhankelijk van de gekozen vervoerder) binnen enkele werkdagen aan je terugbetaald. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalwijze die je hebt gebruikt voor je aankoop. Heb je bij je bestelling verzendkosten betaald, dan krijg je deze volledig vergoed indien je de gehele bestelling retourneert. Mocht je bepaalde artikelen willen houden en slechts een deel van de bestelling willen retourneren, dan worden deze verzendkosten niet vergoed.

Retourneren vanuit België

Wanneer je een bestelling vanuit België wilt retourneren, dien je contact op te nemen met de klantenservice via [email protected] of te bellen met 03 331 18 00. Uiteraard kun je je bestelling ook retourneren in één van onze winkels.

Vragen

Voor vragen over je retour of ruiling mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of door te bellen met 013-542 77 72. Vermeld hierbij je ordernummer, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.

Top