Bestellen

Als je eenmaal je nieuwe favoriete paar schoenen hebt gevonden, dan wil je deze natuurlijk graag en snel kunnen bestellen. Gelukkig maakt Van Arendonk het bestellen heel gemakkelijk! De stappen leggen we je hieronder eventjes uit. Mocht je aan de hand daarvan toch nog vragen hebben, laat het ons gerust weten via onze contact mogelijkheden. 

Hoe plaats je een bestelling?

Kies je favoriete artikel uit. Selecteer de juiste maat en klik op 'in winkelmand'. Winkel vervolgens verder of klik op het winkelmandje rechtsboven op de pagina. Klik daarna op 'je gegevens' en vul je adresgegevens in. Daarna kies je of je de order thuis wilt ontvangen, op een ander adres of wenst af te halen bij een afhaallocatie in de buurt of in een van onze winkels. Kies daarna een betaalmethode en klik op 'controleer je bestelling'. Hierna kun je al je gegevens en de bestelling controleren. Indien alles correct is, klik dan op 'afrekenen' en je wordt doorgestuurd naar een beveiligde omgeving van onze betalingsprovider MultiSafepay waar je je bestelling kunt betalen via iDEAL, creditcard, Paypal, VVV-cadeaukaart of Bancontact/Mister Cash. 

Let op: alle artikelen die worden geleverd, komen uit de voorraad van onze winkels. Het is dus mogelijk dat schoenen gepast zijn en/of er in een van onze filialen op is gelopen. Alle artikelen worden echter nieuw in doos geleverd en aan een strenge kwaliteitscontrole onderworpen voor verzending. 

In de saleperiode of bij artikelen uit onze outlet is het altijd mogelijk dat een artikel plots is uitverkocht of kleine mankementen vertoond. Wanneer dit het geval is zullen wij je hiervan z.s.m. op de hoogte stellen en je een vergelijkbaar artikel aanbieden in dezelfde prijsklasse of kunnen we het aankoopbedrag retour storten. 

Hebben jullie een bepaald artikel in mijn maat op voorraad in een van jullie winkels?

Voor de exacte voorraad of een reservering in onze winkels, raden wij aan om contact op te nemen met het betreffende filiaal. Bij ieder product vind je onder de beschrijving een tabel waarbij je de gewenste maat kunt selecteren om te zien of deze op voorraad is in de winkel. Het kan voorkomen dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de weergegeven voorraad in een winkel kan afwijken. Als je op zoek bent naar jouw favoriete artikel of wilt weten of je maat daadwerkelijk op voorraad is in een van onze winkels, dan kun je het beste direct telefonisch contact opnemen met het filiaal. Zij kunnen meteen zien of het artikel aanwezig is en het eventueel apart houden voor je (m.u.v. onze sale periode). Let op: niet iedere winkel heeft eenzelfde collectie. Het kan dus zijn dat de gewenste keuze niet op voorraad is in de betreffende winkel. Onze filialen zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar. Klik hier voor de contactgegevens van onze filialen.

Hoe kan ik de juiste maat van mijn schoenen bepalen?

Iedere schoen valt anders daarom proberen wij in onze productbeschrijvingen zo goed mogelijk aan te geven wanneer een product groter, kleiner, breder of smaller valt. Dit advies krijgen wij van onze collega's in de winkel en het gros van onze passende klanten. Ook is er een algemeen maatadvies beschikbaar.

Mijn favoriete artikel is niet meer in mijn maat beschikbaar. Kan ik deze toch nog bestellen?

Stuur een mailtje naar onze online klantenservice en wij geven je zo spoedig mogelijk uitsluitsel. Het is altijd mogelijk dat een artikel, kleur of maat nog zal worden aangevuld of dat we de mogelijkheid kunnen nagaan of deze na te bestellen is bij de fabrikant.
Top
home Home cart Winkelwagen